MENU

Great Place to Work® to światowy autorytet w dziedzinie kultury miejsca pracy

Jesteśmy liderem w branży, oferując najbardziej rygorystyczny, bo oparty na danych ilościowych, model oceny doświadczenia pracowników w miejscu pracy: Model Zaufania Great Place to Work™. Od 1992 roku przeprowadziliśmy badania ankietowe z udziałem ponad 100 milionów pracowników na całym świecie. Dzięki tak pokaźnej bazie danych i pogłębionym analizom stało się dla nas jasne, co leży u podstaw świetnego miejsca pracy, a mianowicie: zaufanie.

Model Zaufania jest globalnym standardem

Na podstawie ponad 30-letnich badań ustaliliśmy, że świetne miejsce pracy to takie, w którym pracownicy ufają ludziom, dla których pracują, odczuwają dumę z tego, co robią oraz lubią ludzi, z którymi pracują.

Liderzy biznesu, najlepsze instytucje badawcze i opinia publiczna polegają na Modelu Zaufania Great Place to Work™ jako obowiązującym standardzie tego, co w praktyce oznacza, że organizacja jest świetnym miejscem pracy.

Model zaufania jest globalnym standardem

Wskazujemy drogę: Metodologia For All™

Nasza metodologia DLA WSZYSTKICH (For All™ Methodology) stanowi rozwinięcie modelu zaufania i pozwala upewnić się, że każdy pracownik – bez względu na to, kim jest i co robi dla swojej firmy – ocenia swoje doświadczenia w pracy jako pozytywne. Stosujemy tę metodologię przy tworzeniu wszystkich list Najlepszych Miejsc Pracy™.

Świetne miejsca pracy DLA WSZYSTKICH potrafią maksymalizować potencjał ludzki dzięki skutecznym liderom, silnym wartościom i głębokim fundamentom zaufania do wszystkich pracowników. Jeśli te elementy są obecne, takie miejsca pracy czerpią korzyść z lepszych innowacji i wzrostu finansowego.

DLA WSZYSTKICH oznacza, że każdy może tworzyć, każdy jest włączony w bieg zdarzeń i życie firmy oraz każdy może wnieść swój wkład.