Od trzydziestu lat wskazujemy
wspaniałe miejsca pracy z
całego świata i współpracujemy z nimi.

Great Place to Work® to światowy autorytet w dziedzinie budowania, podtrzymywania i wyróżniania kultur miejsca pracy charakteryzujących się wysokim poziomem zaufania i dobrymi wynikami. Stworzyliśmy nasze podejście, ucząc się od wspaniałych liderów, przeprowadzając ankiety wśród milionów pracowników i analizując tysiące najlepszych miejsc pracy na całym świecie. Z radością dzielimy się naszą wiedzą uzyskaną w toku współpracy z organizacjami różnej wielkości, reprezentującymi różne branże, aby pomagać firmom z całego świata w budowaniu, utrzymaniu i dostosowaniu ich wspaniałej kultury organizacji.

Model Great Place to Work® Trust Model© to owoc trzydziestu lat badań i gromadzenia danych w ramach ankiety Trust Index©, w której rokrocznie biorą udział miliony pracowników na świecie.

W Kanadzie na podstawie działań Great Place to Work®, we współpracy z Globe and Mail, tworzony jest roczny ranking najlepszych miejsc pracy, a także szereg innych rankingów, takich jak ranking najlepszych miejsc pracy dla millenialsów, ranking najlepszych miejsc pracy dla kobiet, ranking zróżnicowania, a także wiele innych rankingów branżowych. Nasz program certyfikacyjny umożliwia firmom automatyczną kwalifikację do wszystkich prowadzonych przez nas rankingów najlepszych miejsc pracy.

Great Place to Work® to również możliwość uzyskania doradztwa dla kierownictwa oraz konsultingu w zakresie kultury organizacyjnej dla firm, organizacji non-profit i agencji rządowych w 40 państwach na 6 kontynentach.

Oferując wszystkim organizacjom szansę dokonania samooceny z wykorzystaniem najbardziej rzetelnej i kompleksowej definicji wspaniałego miejsca pracy, realizujemy naszą misję, jaką jest budowanie lepszego społeczeństwa poprzez tworzenie wspaniałych miejsc pracy dla wszystkich. Obecnie wykorzystujemy dekady doświadczeń w gromadzeniu danych, aby stworzyć nowy globalny standard oczekiwań pracowników wobec miejsca pracy.

Lepsze miejsce pracy, lepsze wyniki.

Nasze dane pokazują, że wspaniałe miejsca pracy osiągają lepsze wyniki finansowe, rotacja pracowników jest w nich mniejsza, a poziom zadowolenia klientów i pacjentów jest wyższy niż u innych. Ponadto środowiska pracy charakteryzujące się zaufaniem są wspaniałym gruntem dla innowacji, elastyczności, wytrwałości i wydajności.

Organizacje, z którymi współpracujemy, czy to w ramach programu certyfikacji Great Place to Work® i rankingów, czy to uznawanej na świecie ankiety pracowniczej Trust Index©, czy też w ramach kompleksowego pakietu usług konsultingowych w zakresie kultury organizacji wysokiego zaufania, rozumieją ścisłe powiązanie między pozytywnym doświadczeniem pracownika a dobrym wynikiem biznesowym.

stock market 2 pl breakout turnover 2018 PL A2

Organizacje z całego świata zwracają się do nas jako do globalnego autorytetu w dziedzinie tworzenia i utrzymywania wspaniałej kultury miejsca pracy. Nieważne, w którym miejscu podróży jesteś. Zachęcamy do przyłączenia się do realizacji naszej misji budowania lepszego społeczeństwa poprzez podjęcie już dziś pierwszych kroków w kierunku tworzenia w miejscu pracy kultury opartej na zaufaniu.

Zaufanie. To najważniejszy składnik w
przepisie na stworzenie wspaniałego miejsca pracy. Wspaniałego dla Wszystkich.

Położenie fundamentu zaufania w kulturze miejsca pracy jest najmądrzejszą inwestycją, jakiej można dokonać w organizacji. Nasz model Great Place to Work® Trust Model© nakreśla definicję wspaniałego miejsca pracy, której trzon stanowi zaufanie do kierownictwa.

Nasz zespół

Pawel Bochniarz

Paweł Bochniarz

WSPÓŁZAŁOŻYCIEL

Paweł Bochniarz jest współzałożycielem Great Place to Work® w Polsce. Menedżer, przedsiębiorca, konsultant w zakresie zarządzania z ponad piętnastoletnim doświadczeniem i wieloma sukcesami w rozpoczynaniu i rozwijaniu nowych inicjatyw biznesowych, zarządzaniu złożonymi projektami i wielokulturowymi zespołami.

Przed założeniem Great Place to Work® w Polsce, Paweł przyczynił się do powstania IDEA! Management Consulting, AIMS Polska i Take It Personnel Consultants. Przez dwa lata był członkiem Zespołu Doradców Strategicznych Prezesa Rady Ministrów. Obecnie Paweł zarządza funduszem Venture Capital oraz zaangażowany jest w Fundacji Przedsiębiorczości Technologicznej.

Hobby Pawła to piłka nożna, podróże i... zbieranie grzybów :)

maria zakrzewski

Maria Zakrzewski

PREZES ZARZĄDU, SZEF ZESPOŁU BADAŃ

Maria Zakrzewski jest Prezesem Zarządu Great Place to Work® w Polsce oraz Szefem Zespołu Badań. Z doradztwem w obszarze HRM związana jest od ponad 20 lat – pełniła rolę szefa projektu oraz wykonawcy w audytach organizacyjnych oraz audytach menedżerskich, projektach związanych z tworzeniem narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi, a także w badaniach postaw pracowniczych. Wcześniej pracowała w Instytucie Psychologii Polskiej Akademii Nauk.

Psycholog, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, posiada tytuł doktora nauk humanistycznych. Ukończyła certyfikowane szkolenia z zakresu stosowania Metodologii ROITM oraz Akademię Coachingu akredytowaną przez International Coach Federation.

Uwielbia poznawać myślenie i obyczaje zwykłych ludzi mieszkających w innych krajach świata, a zwiedzając miasta stara się przede wszystkim wyczuć klimat ulicy. Najgłębsze odprężenie znajduje w kontakcie z przyrodą – egzotyczną, dziką oraz tą najzwyklejszą. Tak jak Paweł, żadnemu grzybowi nie przepuści.

Krystyna grzywacz

Krystyna Grzywacz

MENEDŻER DS. ADMINISTRACJI I ROZWOJU

Krystyna Grzywacz jest Menedżerem ds. Administracji i Rozwoju w Great Place to Work® w Polsce. Odpowiedzialna za kreowanie, dobór i wdrażanie rozwiązań służących optymalizacji systemu obsługi administracyjnej firmy oraz za pozyskiwanie i sprawną obsługę klientów. Ma wieloletnie doświadczenie w koordynacji złożonych projektów szkoleniowo-doradczych, uczestniczyła w organizacji wielu konferencji, seminariów i wyjazdów integracyjnych.

Prywatnie lubi zajęcia sportowe na siłowni, kwiaty domowe i te w ogródku. Lubi też odwiedzać operę, a także zarażać innych optymizmem i życzliwością.

marzena winczo

Marzena Winczo-Gasik

SZEF ZESPOŁU CULTURE AUDIT, MENEDŻER DS. KOMUNIKACJI

Marzena Winczo-Gasik jest szefem Zespołu Audytu Kulturowego i menedżerem ds. komunikacji w Great Place to Work® w Polsce. Ma blisko 20 lat doświadczeń w zarządzaniu złożonymi projektami HR o różnej skali i różnych wymaganiach na potrzeby organizacji działających na polskim rynku.

Psycholog, absolwentka Wydziału Psychologii UW, posiada tytuł doktora nauk humanistycznych. Przez 13 lat była pracownikiem naukowo-dydaktycznym na Wydziale Psychologii UW, przez 5 lat – dyrektorem działów rekrutacji i doradztwa w obszarze HRM w spółce doradztwa personalnego. Ukończyła m.in. Nowoczesne Zarządzanie Finansowe we Francuskim Instytucie Zarządzania, Akademię Coachingu prowadzoną przez The Coaches Training Institute (USA), akredytowaną przez International Coach Federation oraz szkolenia certyfikacyjne w zakresie metody SLG Thomas Int. i metody MAPP.

Fascynują ją rozmowy z ludźmi. Przepada za wspólnym biesiadowaniem i smaczną dyskusją. Ma sceptyczny stosunek do joggingu, ale za to bez reszty oddaje się grzybobraniu. Uwielbia koty rasy europejskiej, czyli nasze dachowce – od zawsze gości pod swoim dachem co najmniej jedną uratowaną duszę.

anna szmigiel

Anna Szmigiel

KONSULTANT

Anna Szmigiel jest Konsultantem w Great Place to Work® w Polsce. Odpowiada za skuteczne przeprowadzenie wewnętrznej diagnozy organizacji z wykorzystaniem narzędzi: ankiety pracowniczej Trust Index© i Audytu Kulturowego (Culture Audit©). Specjalizuje się w doradztwie w zakresie modelowania kultury organizacyjnej.

Absolwentka Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego (Specjalizacja: Zarządzanie) oraz studiów podyplomowych Szkoły Głównej Handlowej i Collegium Civitas. Zanim skupiła się na doradztwie w obszarze HRM, przez 8 lat zarządzała (samodzielnie lub jako członek zespołu) złożonymi projektami szkoleniowymi, również w partnerstwie międzynarodowym. Zaangażowana w promowanie idei ludzkiej strony biznesu, wolontariatu i praktyk CSR – w tym dając osobisty przykład poprzez regularną współpracę z organizacjami pozarządowymi jako wolontariuszka.

Wolny czas dzieli między „stare” pasje (wolontariat, podróże po Europie) a odkrywanie nowych obszarów zainteresowań (zdrowy tryb życia).

krzysztof malinowski

Krzysztof Malinowski

KONSULTANT

Krzysztof Malinowski jest Konsultantem w Zespole Badań, w Great Place to Work® w Polsce zajmuje się prowadzeniem badań z wykorzystaniem ankiety pracowniczej Trust Index©.

Z wykształcenia psycholog, absolwent Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie, ze specjalizacjami Zarządzanie Zasobami Ludzkimi i Psychologia w Biznesie. Praca w Great Place to Work® była dla niego inspiracją do napisania pracy dyplomowej dotyczącej tematyki jakości miejsc pracy i roli zaufania do pracodawcy. Dzięki temu w codziennej pracy ma przekonanie, że model Great Place to Work nie jest jedynie modelem biznesowym – jest czymś więcej – łączy w spójną całość wiele wyników badań naukowych.

Prywatnie, Krzysztof uwielbia wycieczki rowerowe. Jest też fanem Formuły 1, a podczas wakacji nie potrafi się oprzeć urokowi zwiedzanych miejsc i robi setki zdjęć.

Nasi klienci

Folder GPTW logotypy new 2018

Programy Great Place to Work® cieszą się popularnością wśród najbardziej innowacyjnych i szanowanych organizacji na świecie.

Współpracujemy z organizacjami każdej wielkości i o każdej strukturze, działającymi w sektorze prywatnym, publicznym i non-profit. Nasi klienci zatrudniają zróżnicowaną siłę roboczą o różnym doświadczeniu zawodowym reprezentującą pracowników zrzeszonych w związkach zawodowych oraz pracowników niezrzeszonych, zatrudnionych w placówkach w Stanach Zjednoczonych i poza nimi.

Współpracujemy z organizacjami z wszystkich głównych sektorów, w tym opieki zdrowotnej, produkcji, transportu, towarów konsumpcyjnych, usług profesjonalnych, finansów, technologii, handlu detalicznego, hotelarstwa i gastronomii, a także sektora rządowego, szkolnictwa, sektora pozarządowego i wielu innych.