Nasza misja
Zmieniamy świat na lepsze, pomagając organizacjom stawać się świetnymi miejscami pracy dla WSZYSTKICH pracowników.

Great Place To Work® to światowy autorytet w dziedzinie kultury miejsca pracy. Od ponad 30 lat wspieramy firmy na całym świecie w rozwijaniu nowoczesnej kultury miejsca pracy opartej na zaufaniu i osiąganiu dzięki temu lepszych wyników biznesowych. Stworzyliśmy wyjątkowy program wyróżnień: certyfikacji oraz rankingów Great Place To Work®, którego wyróżnikiem jest rygorystyczny, bo oparty na danych ilościowych, model oceny doświadczenia pracowników w miejscu pracy. W tej chwili badania i program wyróżnień są prowadzone w ponad 60 krajach.
Pierwsza lista "100 Best Companies to Work For" ukazała się na łamach magazynu Fortune w 1997 r. Great Place To Work® Polska powstał w 2008 r. Rok później została opublikowana pierwsza polska lista Najlepszych Miejsc Pracy™.

Nasz zespół

Paweł Bochniarz
Współzałożyciel

Marzena Winczo-Gasik
Szef zespołu Culture Audit, Menedżer ds. Komunikacji

Maria Zakrzewski
Prezes Zarządu, Szef Zespołu Badań

Anna Szmigiel
Konsultant

Krystyna Grzywacz
Menedżer ds. Administracji i Rozwoju

Krzysztof Malinowski
Konsultant