MENU

Polacy tęsknią za większym komfortem pracy

 polacy tesknia
Pracownik, który ma przeświadczenie o tym, że firma dostrzega w nim człowieka i dba o niego, reaguje wzmożoną gotowością do podejmowania działań na rzecz firmy - mówi dr Maria Zakrzewski, prezes zarządu Great Place to Work® Institute Polska

Pracownik, który ma przeświadczenie o tym, że firma dostrzega w nim człowieka i dba o niego, reaguje wzmożoną gotowością do podejmowania działań na rzecz firmy - mówi dr Maria Zakrzewski, prezes zarządu Great Place to Work® Institute Polska.

W wywiadzie dla "Gazety Prawnej" Maria Zakrzewski opowiada m. in. o badaniach prowadzonych przez Great Place to Work® Institute, korzyściach wynikających z zatrudniania ludzi dopasowanych do kultury organizacji, oczekiwaniach

Kliknij tu, aby przeczytać cały artykuł

 


Strona korzysta z plików cookies w celu lepszego jej działania. Korzystając z tej strony zgadzasz się na ich użycie i przechowywanie na Twoim urządzeniu. Więcej informacji o wykorzystaniu plików cookies znajdziesz w

polityce prywatności

ZGADZAM SIĘ